vi drar till åland så vi slipper vm

Gokväll bloggen! :)

Det blev middag hos pappa, kyckling med pasta och sås! Passade på att göra lite matlådor till Firat också, han lär väl bo hos mig och ha VM helg hos mig när både jag och pappa försvinner. Så först gjorde jag en kyckling med ris och curry som jag frös in, som han bara behöver värma när han blir hungrig och sen gjorde jag lite extra av det vi åt till middag.

Idag har jag tvättat, packat och försökt röja undan lite hemma.

Jag är nu klar med all packning i princip, lite grejer som hänger på tork och typ smink, platttång och datorn som ska med sen bara. Imorgon får jag gå upp ganska tidigt i alla fall, först duscha, packa klart, kl 1 ska jag göra naglar och sen kommer hjärtis hem lagom tills jag är klar och då ska jag pussa på han varenda minut tills han ska åka till sin träning och sen när han åker så ska jag och Julia till centrum jag måste köpa strumpbyxor och färg så jag kan färga min utväxt och sen vid halv 6 ska vi befinna oss på Andréa´s jobb så vi så fort hon är klar med sin kund kan åka mot båten! :)

Fan vad kul det ska bli, tror verkligen vi kommer få det super skoj och super mysigt! Vi 3 brukar alltid ha roligt tillsammans och vara med om alla möjliga knasiga saker. Det lär ju bli en hel del festande där borta om jag ska vara ärlig, Julia har ju varit med förut så hon vet ju hur det funkar men festa där är inte riktigt som här men man måste uppleva det själv för att förstå vad jag menar haha.

Jag kommer att ta en massa bilder och jag kommer att skriva några inlägg då och då, synd att man inte kan göra tidsinställda inlägg för då hade ni fått en massa haha. Jag har nämligen bara tillgång till internet hos min faster och det är inte så man går dit precis :)


Här får ni lite bilder från olika tillfällen på Åland :)

Sara min alkis vän haha, nej hon är en av mina bästa kompisar på holmen.
Vi har alltid så jäkla roligt. LOVE!!


En kväll som började lite galet hos linda! sommaren 2008


2008:s första dopp, sanna längst fram, pinko i mitten och självklart är jag sist


Jag med mina 2 bästa vänner på Åland Sara och Jeanette 06


Vi skulle föra hos poffi 08



Sara galen som alltid! Den här kvällen kommer jag nog aldrig glömma, trotts att
 jag bara har minnesluckor. Vi råkade bli gode kalas haha!


Nämeeen Julia liten och gulllig! sommaren 06


HAHA jag älskar den här bilden, detta var midsommar 06. Sanna sov på ett berg från det att vi kom dit tills det att alla andra ungdomar som var fast på denna ö började bli lagom trötta. Då vaknar Sanna och Sara vill bjuda henne på lördagskorv, tror inte sanna var så jätte sugen men sara är skit lycklig och det ser ut som att Sanna petar sig i näsan!


sommaren 09, vad jag ska krama er hårt och njuta av erat sällskap i veckan!


Jag och Sara hos pinko 09




Nu får det räcka med bilder, det finns 100 tals men jag tog dom som var först i mappen..

Tror det är bra att jag åker över till Åland, då slipper jag allt tjat om VM och att jag måste vara tyst och följa regler på facebook och allt vad det nu är. Nu har Firat lugn och ro i ca en vecka i alla fall, NJUT!

Godnatt vänner! 

PUSS EMMELIE 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0