Vi åker till Åland om 3 timmar hejdå!

Hej bloggen! :)

Idag har jag hunnit ta ett långt bad, packa det sista och gjort naglar. Dagis ringde imorse och ville att jag skulle komma och jobba, kunde dom inte ringt förra veckan eller igår? Just idag när jag verkligen inte kan jobba ringer dom, typiskt jag saknar att jobba med alla de där små skitungarna!

Om 3 timmar åker vi och om 1 timmer kommer min älskling hem från jobbet. Inse nu alla att jag kommer sakna min pojkvän jäkligt mycket, samtidigt som detta kommer bli så himla kul!! Jag kan nog kanske blogga på båten, men vi får se för om jag känner mig själv så kommer jag inte att göra det :)

Nu ska jag börja sminka mig, när sminkade jag mig senast egentligen? Studenten, hmm mitt ansikte kommer få en chock!! Men det ska sminkas och i med mitt löshår, bloggar efter det så kanske jag slänger upp en bild också.

Jag med mina favorit tjejer!! ♥




PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: :(

jagdåå

2010-06-15 @ 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0