WHY ME

Känner absolut ingen lycka alls över att detta är mina sista skoldagar i livet (på gymnasiet iallafall) som ni redan vet kommer inte Denice att befinna sig på mitt utspring på fredag eller på min mottagning och det kommer inte heller min pojkvän att göra verkar det som.

Skaffa aldrig en partner som sportar på "elitnivå" eller vad fan man kallar det. Firats lag har match uppe i östersund på lördag, alltså måste dom åka på fredag. Vilket betyder vilken dag då? Precis min student, varken
min allra bästa vän eller min pojkvän kommer vara där, vilket är det 2 viktigaste personerna för mig att vara där.
Jag vet att firat mår jätte dåligt över det här, jag är verkligen jätte ledsen. Jag fick precis reda på det typ, började väl ana något igår. Jag känner ju honom, han har velat dra ut på att berätta det för att inte såra mig men det blir ju bara mycket värre av att kommer med de 3 dagar innan.

Jag tror ärligt inte att jag kommer att vara glad på fredag för det kommer kännas tomt utan dom.

Han spelar i div1 där man borde få mer betalt (anser jag) de tränar hela jäkla tiden, får aldrig ledigt.

Vi skulle tex aldrig någonsin kunna komma på tanken att ta en sista minuten eller följa med kompisar till ett landställe under en helg, sånt funkar bara inte. Jag har aldrig stört mig på hans fotboll, jag stöttar honom och intresserar mig för hur det går för dom osv. Men jag har alltid tyckt att det varit jobbigt att man inte kan göra spontana saker och man måste planera in saker till 2 ggr om året det finns 14 dagar (tror det är 16 dagar i år) på sommaren då han är ledig och 1 månad på vintern.

Jag sitter inte och överväger om det är värt det, för det vet jag att det är. Jag älskar Firat så himla mycket och skulle aldrig ge upp vårat förhållande för någon fotboll. Men jag tycker det är tråkigt att dom inte ens kan vara så pass snälla att ge honom en dag ledigt för att hans flickvän ska ta studenten.

Behövde bara få skriva av mig lite känslor, jag hoppas att det kommer ordna sig på något sett för jag vill ha min älskling där.


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Alex

WooooooooW!! Emmeliee!!!!!!!!!!!!!! Jag och Jullan ska göra dagen OFÖRGLÖMLIG för DIIIIG!!!



Det blir skumpa, skumpa, och åter igen SKUMPA!!!



Ska komma på något riktigt bra hjärtat! :)



Hörs imorgon, slår en pling! :) Pusspuss <3 <3

2010-06-01 @ 22:47:35
Postat av: Emmmmelie

Jaa vad hade jag gjort utan er? <3



hörde i bakgrunden att du ville prata med mig idag, men jag kände inte riktigt för att prata med någon just då. Jag ringer imorogon gosset!! :)



Jaa ni måste se till att jag inte tänker så mycket på det, det finns ju fortfarande en liten chans att han kan vara där, men den är liten.



<3<3

2010-06-01 @ 22:54:12
Postat av: Carolaaaajn

Usch fan va tråkigt Emmelie.. Hoppas att de löser sig på bästa sätt ändå och vi kommer ha jätteroligt! Det är jag säker på <3

2010-06-02 @ 15:49:21
URL: http://[email protected]
Postat av: emmelie

carrrro din svikare du ska ju inte ens åka vårat flak!!!! :(



men tack, hoppas jag också!!

2010-06-02 @ 19:22:52
Postat av: Carolaaaajn

joho det gjorde jag och vi ÄGDE emmelie ;)

2010-06-07 @ 22:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0