Berlin igen..

Kan jag fü prata med dig?
I enrum..
Jag är inte seg. Jag är inte en svür att förstü och jag är inte en sluten människa. Jag pratar inte tyska och jag är ledsen för de men det gör inte mig korkad. För du vet, det är sü det känns. Varje dag.


Buhuuhuu. Jag vet att jag klagar hela tiden.. men ni förstür inte. Det är helt sinnesjukt. Fast jag ska ta tag i saken och prata med Alex, jag müste göra det.
Hon bad mig gü till en av instruktörerna idag och be han skriva pü ett papper. Jag frügade, Var är Willie nügonstanns? Hennes svar blev.. Herregud Denice, du müste lära dig namnen pü personalen nügon güng.

Det är alltid sü och det gör mig tokig. Gash.. Jag kommer prata med henne imorgon. Löser det sig inte har jag planerat plan B. I hemlighet boka ett flyg, checka ut pü kvällen och ta en taxi till flygplatsen. Bara dra liksom, utan ett ord. Haha. Nügon rar själ hämtar väl upp mig pü Arlanda. Jag vet att ni vill..
Haha, det hade varit sjukt nice. Det hade nästan tillochmed varit lite typsikt mig,. haha.!


Jag har precis kommit tillbaka till Berlin. De senaste dagarna har vi varit i Baden-Baden och det var seriöst första güngen pü dessa tvü veckor som jag kände mig uppskattad.
Idag i Berlin var det Racedriving licens träning som gällde och precis som jag trott, tillbaka till värdelös igen.
Jag pratade med mormor i telefonen här om dagen, berättade hur jag kännde.
Hon sa till mig att ställa mig framför spegeln och säga.'' Fan vad jag är bra. Jag är sü jäkla duktig och det kan ingen ta ifrün mig.'' Nügot i den stilen, fast utan svärorden givetvis. Hon är bra go, min mormor.
Och jag vet att jag är bra, egentligen. Ütminstone sü tror jag de. Det müste jag ju göra.


Hur som helst, imorgn gäller det!! Studenten 10. Det kommer bli helt galet och jag önskar dig världens bästa dag Emmelie. Det kommer bli underbart. Fira dubbelt sü mycket. Fira för mig ocksü! Det är helt tokigt att jag inte är där men min familj für fylla mitt tomrum. Tjejerna für fylla mitt tomrum.
Njut Emmelie, för de är du värd. För du har tagit studenten för du har tagit studenten, Fyfan vad du är bra!!
Jag älskar och saknar dig gosse, det vet du om.

Puss och kram.
Denice


Kommentarer
Postat av: moster

Moster hjärta, du som är den mest glada lilla fågelunge som kvittrar jämt. Jag hoppas du mår lite bättre. Mormor ska gå å titta på Emelie i morgon tillsammans med mamma tror jag visst. Hon va strålade söt i sin klänning på balen. Vi saknar dej. Stå på dej prinsessan. Kram kram från moster

2010-06-03 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0