Touren

Herregud.
Jag har underbara vänner. Tårarna strömade ner för kinderna bara genom att jag fick höra era röster.
Gud vad goa ni är. Jag saknar er och snart ses vi igen.


Hm, Alpentouren då.
Jag vet ärligt talat inte var jag ska börja. Det går inte att beskriva med ord men det är de häftigaste jag någonsin sett. Jag har tagit endel kort men inte heller de kan ge upplevelsen en rättvis beskrivning.
Första dagen åkte vi från Munchen till Österriket, där spenderade vi natten på AplenPalace, underbart fint hotell, morgonen därpå åkte vi vidare till Italien, vi åkte uppe i Aplerna och det var helt otroligt. Vi åkte ner cabbat i r8, vilket uppenbarligen är en relativt kraftfull bil, vi spelade tokhög musik och vädret var underbart. Finns inte mycket mer att säga. 
När vi kom in i Italien var landskapet också helt otroligt. Den natten spenderade vi på Life Balance.
Dagen efter drog vi vidare till Schweiz och taxfree shoppade lite. Jag köpte bara Clinique Bus men det var kul att se sig lite omkring. Därefter blev det Österriket igen, Mohr Life Resort för att vara exakt. Imorgon bär det av tillbaka till Munchen och då blir det fem dagar off, underbart!
Förövrigt så har jag sett Tysklands, österrikets och italiens högsta berg, hehe.



Aplen Palace



Aplerna



Italien


Life balance 



Bilderna kommer inte från mig,,. för dessvärre har jag ingen kamerasladd med mig. hehe..



Puss och kram gossvänner.





















Kommentarer
Postat av: moster

Hej mitt hjärta, gu så vackert det är. Vilken upplevelse att få se allt va? Kommer ihåg va fint jag tyckte att det var när jag va där =) puss lilla prinsessan

2010-06-28 @ 22:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0