Shopping, jobb och hemresa

Hej söta rara!
Jag ska slänga in ett inlägg innan väskan ska börja packas samt håret tvättas.
Jag åker till munchen efter jobbet imorgon. Det ska bli spännande, jag har hört att det är toppen fint där.
Idag har jag varit och shoppat. Det var helt tokigt. Jag var helt tokig. Glömde kolla allt vad storlekar heter, jag grabbade bara tag i alla plagg jag gillade och kastade dem över armen. Jag och Alex åkte till Centrumet efter jobbet och det innebar att vi bara hade en timme på oss innan butikerna stängde så jag sprang runt hyper och tokstressad. I samband med alla av och påklädningar råkade jag dessutom dra av prislappen på fyra klädesplagg. Jag hade varit en rar och ärlig liten människa och gått till butiksbiträdet inne på Zara och berättat att jag råkat dra av prislapparna men jag hade inte tid helt enkelt. Inte för att jag hade haft guts to do it heller för den delen.
'' Hej, jag är ledsen men här är två par jeans, ett par shorts, och en tröja som jag av misstag slet bort prislapparna ifrån.''

Jaja. Det blev hur som helst ett par jeans och ett par shorts som fick följa med hem. Hmm. Gud vad jag längtar tills jag kommer hem. Men ni har rätt. jag börjar se ljuset ur tunneln nu. Jobbet har faktiskt flytit på jätte bra på senaste och det gör mig så himla glad. Jag har alltid jätte mycket energi på dagarna. Jag har börjat få lite uppskattning av Alex nu och det driver mig verkligen frammåt.

Hmm... nu då.. Ja, juste. Jag kommer att stanna till den 16, precis som planerat. Jag vet att jag har velat fram och tillbaka ett bra tag nu men dagarna stannar ju inte upp bara för att jag velar. Jag menar snart är det ju redan juli, vilket innebär att det är två veckor kvar. Och nu när det ändå faktistk har börjat kännas bra så kanske jag kan vända hela den här upplevelsen till något posetivt. Det hade ju varit perfekt.

Jajaa. Det är lite brådis nu. Väskan, duschen och sängen ropar på mig......
puss och kram

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0