Österriket väntar

Hej alla rara.
Jag ska strax packa ihop väskan och checka ut för tusende gången. Klockan ett kommer min skjutts, då bär det av till Österriket. Jag tror att det är raceingevenet som väntar och förhoppnignsvis blir vi inte helt syssellösa.
I veckan ska förövrigt jag och Alex prata om min hemkomst. Inte för att jag har sagt att jag vill hem,( inte till henne iaf) utan för att de inte riktigt vet var de ska skicka mig. Hon sa att jag kan åka till Nurburgring om jag vill men att jag egentligen inte behövs. Sen har jag fått ett usb med all info om vintereventen och dessutom en redig genomgång av körschemat. Borde vara fulllärd vid det här laget, right. Hehe..



Förresten. Jag måste bara få ut mig detta.
Hur i helvete tänkte jag när jag packade?!? Varje gång jag rotar runt i resväskan hittar jag totalt nada.
'' Åh, den här tröjan har jag ägt i ett år men aldrig använt, undra om jag sak ta med mig den till Tyskland..''
Så grönjävlaaar idiotiskt. Och som pricken över i't så glömde jag min kudde. Jag glömde den hemma. Hur kunde jag göra det? Det är tametusan ett musterium. Jag älskar min kudde, älskar den. Alla kuddar här är stora och bulliga. Min kudde är perfekt. Satans så irriterande.

Hur som helst. Makeup dags. Och sen väntar ju min suitcase, borde vara grym på att packa vid det här laget.


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0