Glad som en lärka

Hej goss!
Jag sitter i en box på jobbet och väntar på att det ska hända något. Gästerna kommer in för en 15 minuters kaffepaus klockan tre. Men innan dess är det chill. Suprise.. hehe.
Fast jag har äntligen fått igång internet på min data så för tillfället klagar jag inte alls på att behöva ha rast från halv ett till tre. Å andra sidan så är gränsen mellan rast och jobb hårfin men men..

Jag shoppade lite kläder igår. Emmelie ska ställa upp och hämta ut paketet när de damper ner på posten.




 







Jag shoppade igår och idag började jag min morgon med att lyssna på I walking on sunshine flera gånger om. Jag behöver rycka upp mig lite. Folk frågar mig hur jag mår flera gånger om dagen och igår fick jag ett mess. '' you looked very sad, hope everything is okay? I know this is hard for you..''
Jag tänkte svara. ''What, this is my happyface'' men skrev istället '' Im cant be sad every day.''
Så idag gör jag en hel omvändning. Glad som en lärka, som min mormor hade sagt. Inget kan vända mitt humör som I walkning on sunshine kan.


Visst är klänningen underbar förresten? Hoppas bara att den inte är för kort dock. Läste att många tydligen skickat tillbaka den men jag kunde helt enkelt inte låta bli.

Jaja. Nu får det vara nog.
Puss och allt det där vänner små

Denice


Kommentarer
Postat av: mammsi

Du är underbar och såå bäst min söta unge, efter regn kommer sol - och tvärt om, det är så livet är! Puss mitt hjärta

2010-06-18 @ 22:01:07
Postat av: Anonym

ditt paket har kommit;)

2010-06-21 @ 12:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0