Juni 17, 2010

Hej bloggen.
Dags för att uppdatera lite, nu när jag faktiskt har full tillgång till internet.
Jag har glömt att berätta att jag befinner mig i Belgien spa, för tillfället. Vi åker dock tillbaka till Inglestad imorgon. Sen efter helgen är Österriket planerat. Därefter Munich,  inglestad, fyra dagar ledigt och sedan någon Aplen spindertour experienc munchen, österriket, italien och tillbaka. Det är tanken iaf. Men ni vet ju redan att jag eventuellt har andra små planer.

Hur som helst. Teammiddag om en timme tror jag. Jag är verkligen inte sugen att vara med.. men jag hatar dock blickarna jag alltid får dagen efter. ''Vi saknade dig på middagen igår''.  Vi är liksom lediga men Audi betalar middag till personalen så alla käkar tillsammans..
Vet ni att jag har käkat frukost, lunch och middag varje dag i en månad på hotell eller resturanger. Jag är så jävla trött på resturangmat. För att inte tala om hur less jag är på att försöka tyda tyska menyer.
Men men, fick nyss ett mess att det vore trevligt om jag kunde delta på middagen ikväll. Känns som att jag redan har sumpat mina chanser att vända detta till något posetivt men what a hell, a girl has to eat, right.








Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0