Tror denice har långtråkigt

Hej!

Tror faktiskt att denice har det lite smått långtråkigt i Tyskland, hon börjar gå tillbaka till när hon alltid kopierade våra konversationer. Minns ni det? Här får ni en rim battle som vi gjorde för ca 2 år sen, vi äger right? ;)

Vi börjar med detta istället, fy fasen vilken vän man har. Bibbi ser du så ditt barnbarn skriver till mig? :(
Denice LundmarkEmmelie Eriksson: Vad göru slyyynaaaaa?
ring migis
Denice LundmarkEmmelie Eriksson: RING MIG TJOCKIS :)

Denice LundmarkEmmelie Eriksson: Tyst! du äcklar mig.


Här börjar våran battle hahahaah!

Denice LundmarkEmmelie Eriksson: Tyst! Du äcklar mig.. Du är hur vidrig som helst, speciellt dina tår.. vilket passar bra med tanke på ditt fula hår.. inte äns dina ben är fräcsha!.. Fast snukigast av allt är ju ändå din näsa. Var nu bara tyst för jag är inte alls attrahetad utav dig.. jag skulle spy bara du rörde mig. Så stick nu tillbaka till ditt lilla hål,. för du är lika mycket värd för mig som en ynka liten kol. (Grillkol)

Emmelie ErikssonDenice Lundmark:( JAG RIMMAR INTE I BÖRJAN)
OKEEEEEJ!
och vad är ditt lilla problem? Jag sätter en 3 rätters middag på havsbadet.. På att de där har du och din käre far kommit på tillsammans hahahah vilka mongoungar. vilket otroligt tråkigt liv du måste ha pissnisse.. på en lördag. :D hahah

och jag säger bara tyst du.. Du är ful nästan lite gul (din tröja på bilden)att vara sminkad som en bimbo? visst du kan möjligtvis dansa limbo. men OCH ingen står i chock!! Du tror du kan rimma men allt du kan är att limma (dina solglasögon) Jag tappar andan när jag ser dig, men ej för att du är vacker.. nej nej inte med allt detta spackel. Såå hm baby varför inte bara gå hem med dig eller maybe not because you are NOT so HOT!

HAHA JAG SUGER!!

Denice LundmarkEmmelie Eriksson:
Nu är jag lite sne'd för pappa min var ju inte alls med. Middagen tar jag gärna emot, din jälva idiot. Du är ful som en stork och i huvudet har du bara kork,. det enda som håller dig uppe du i havet är din feta kroppoch allt du tänker på är killarnas pillesnopp. Vem är du som mitt spackel dissar?, jag menar det är inte mig killarna går förbi och missar.
Dom sjänker dig inte ens en liten blick,. allt dom har att säga dig är STICK!
Hur ska detta sluta?, du är ju värre än en sjunkande skuta. Du säger att jag inte är hott men vadfan det är ju inte jag som är årets flopp
Nej nu ska jag sluta din lilla gris. Många kramar från Denice

VISST ÄR HON BRA? sjukt roligt, fast där fick hon hjälp av sin pappa, han är skit bra!

Emmelie ErikssonDenice Lundmark:
Inga killar vill på dig se, inte när du har mig breve. Det är jag som är magisk och du är bara tragisk! Det är efter mig killarna trånar och det är dig dom hånar. Jag må vara full av kork men jag har iallfall mera ork.. Det du skulle behöva få är ett knull då och då, ta chansen och inte bara när du tappar balansen. du kan bada i en hink så du får bort allt ditt smink! Men nu ska jag vara lite snäll åtminstonde för ikväll.. Se och lär så kanske du också blir populär!

Puss och kram på min lilla fyllebanan


Och där gav vi upp, men jag tänkte faktiskt börja på en ny battle. Har ändå ingenting att göra plus att jag saknar alla dessa knäppa grejer som vi gör med varandra! :D

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0