tack så jätte mycket för alla presenter!

Godmorgon/Godförmiddag!

Hoppas att det är bra med er alla :) Jag börjar redan märka att jag har sommarlov, jag vaknar nämligen efter klockan 11 haha icke bra.

Nu mina  vänner ska jag lägga upp bilder på alla mina presenter, jag fick verkligen så himla mycket bra grejer och jag är så himla glad för allt, det finns ingenting som jag skulle vilja byta.

Okej då börjar vi, denna urgossiga dammsugare fick jag av min käre far, visst är den söt?




Allt detta plus en klocka fick jag av mina underbara vänner Julia och Alex.
Älskar er ni är bäst!




Karraf eller hur det stavas från eva solo, fick jag av min underbara moster med familj


Elizabeth Arden kit från mina kära svärföräldrar!


Skål från rosendahl av faster och jens och även salladsbestick och en lykta, men den har jag ingen bild på.




Jätte fina bestick från anders petter av Denice familj.


Guldbricka av farmor och farfar


En jätte söt ram från Sanna och Markus


Vattenkokaren av anders och brödrosten av mamma. Älskar chiliserien, vill ha mera!!


Världens finaste fat, jag älskar det! Fick det av min kusin Christoffer och hans sambo Anna.



Presentkort guldfynd: Victoria, pelle m familj + kerstin och lasse
Presentkort cervera: Eva och Peter m familj
Presentkort h&m + lotter: Min älskade bror Tobias
Presentkort kicks: Min andra älskade bror Victor
Presentkort på en annan guldaffär, har glömt namnet: Gittan och Crister


Blommor: Alla möjliga!



Lite bilder från utspringet, tyvärr så hade jag ju tokbölat någon minut innan och det syns.












Nu har jag skrivit på detta inlägg sen kl halv 12, så nu är jag klar. Jag ska lägga ut bilder på facebook också!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0