Österriket, saltzburg

Hej.

Jag ankom till Saltzburg klockan fyra i eftermiddags. Från fyra till sju väntade vi på att lastbilen skulle komma vilket resulterade i en obeskrivligt frysen Denice. Herregud, det är skam att det snart är juli. Det var 11 grader ute och jag frös så jag skakade, trots att jag hade på mig en polo, en tjock väst, två jackor plus en halsduk.
Halv nio checkade jag in på Hotellet och nio var det dags för middag. Hotellet är underbart. Utsidan ser bara mysig ut. Invändigt är det rätt gamalt, rummen är ganska fula men väldigt stora. Ett rum för dusch och badkar och ett annat för toaletten. Dessutom har jag balkong. Det underbara med hotellet är utsikten. Det är otroligt.
Går faktiskt inte ens att beskriva. Så, punkt. Haha.

Hmm. Ryska gäster imorgon. Vi ska vara på banan kvart i åtta och gästerna anländer klockan nio. Som väntat, raceevent. Hm, vad mer? Justja, min klocka ringer klockan 6, duschdags!! Måste få sova sex timmar inatt. Hatar att börja veckan med förlite sömn.
Puss och kram bloggläsare små


officiell Audi kära vänner.


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0