nu känns det!

Hej! :)

Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg för att säga att nu tycker jag verkligen att det känns att vi tar studenten imorgon. Jag är typ nervös lite hela tiden, det kom igårkväll och nu har jag typ en klump i magen som vägrar att försvinna. Har ni andra som redan tagit studenten gått igeom det här och ni andra som tar imorgon? eller är det något fel på mig haha?

Kan ju vara det att vi ikväll får reda på om Firat kommer kunna vara med mig imorgon eller om han åker till östersund, det känns nervöst vill jag lova.

Snart ska jag åka hem till pappa för att börja göra tårtbottnar till imorgon och så vill jag röja lite i mitt rum, eftersom släkten kommer åka förbi där en stund imorgon..

Men nu ska jag börja fixa mig lite, för pappsen kommer och hämtar mig om ett tag.

Förresten  jag funderade ju på att ha förlängning på studenten, men jag tror faktiskt att jag hoppar det och kör på mitt korta lilla hår hehe :)


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag var sjukt nervös dagen innan, så det är nog fullt normalt.

Du tar ju förfan studenten! ;) Klart du ska vara nervös! hihi

2010-06-03 @ 17:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0