mys söndag med älskling

Hej bloggen! :)

Statistiken går uppåt, kul! :)

Igår åkte jag och Firat till sigtuna, jag älskar verkligen sigtuna mysigare ställe får man leta efter. Vi gick först på torget och tittade, sen gick vi ner mot vattnet och kolla. Det var helt underbart väder och efter ett tag satte vi oss och åt på koppar kitteln tror jag att stället hette, och efter det åkte vi tillbaka till Bålsta. Då åkte vi och köpte en blomma och lotter till Martin som fyllde år och så snodde vi med oss Julia för att spela minigolf :)

Min bror och Firat kom på delad första plats, Julla kom 2a och jag kom självklart 3a hehe :) Efter det bjöd hjärtis alla på kulglass och sen åkte jag och Firat för att hämta hans mamma på jobbbet. Vi sprang efter det in på ica, köpte sallad och lite grejer, för sen blev det grillning hos min bror.

Det blev en supermysig dag och om 1 vecka och 1 dag åker jag, julia och andréa till Åland!!! Det kommer bli grymt, fan vad kul vi ska ha :D

Bilder från igår :)

När vi åt








min pojkvän har en förmåga att se lite sur ut på kort :)


inte så lite heller :)


skulle försöka vara gullig men timeingen (eller hur det stavas) var inte den bästa.





Jag måste bara lägga upp det här klippet, tycker det är sjukt kul! Jag och Julia började balansera klubborna på fingrarna, så tänkte jag filma henne för att det såg så himla kul ut när hon sprang omkring där med klubban. Men så började Firat också göra det och det såg ju så himla roligt ut. Jag ber om ursäkt för mitt otroligt hemska skratt :D






PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0