min onsdag

Hej igen! :)

Igår åkte jag och Marlene och åt lunch på Andréa´s café. Sen åkte jag till skolan och fixade lite grejer, efter det åkte vi till Marlene. Vid halv 5 åkte vi till jakan för att jag och Marlene ville gå på hm, det blev jag, marlene, firat, tobbe och marlenes 2 barn linus och wiggo. Jag hittade en tröja, en topp/klänning, en kjol, armband och så fick jag ett par converse av min älskling som försenad studentpresent, han är bäst! 

Jag älskar tjejmodellen, det är mindre i stl också :)


kjolen är från h&m och kostade bara 99:-


Det råkade bli lite svank där ser jag, men hur som helst så gillar jag kjolen där bak


topp eller klänning från gina 149:- Den är jätte tunn i tygen så den kommer jag använda
 mycket till stranden, plus att man ser brun ut till färgen höhö..


Det andra har jag inga bilder på men tyvärr, nu ska jag se norska hollywoodfruar!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0