min midsommarhelg

Hej bloggen! :)

Vilket underbart väder man fick vakna upp till idag, då kan nästan ingenting gå fel (hoppas jag)

Nu tänkte jag berätta lite om midsommarafton vid 2 begav vi oss till Andréa´s äng där det var musik och dans för barnen. Vi hade picknick och drack vin, efter någon timme gick vi upp till  Andréa för att byta om osv (tror att jag bytte om ca 4-5 gånger den dagen haha) Alex grilla och vi andra fixade med resten, men ska jag vara helt ärlig så gjorde jag inte speciellt mycket. Maten var super god och sällskapet var toppen, det enda som saknades var min otroligt efterlängtade Denice!

Senare på kvällen så sjöng vi och dansa,  Andréa har en RIKTIG musikfamilj så dom har typ värsta ljuder och discolampor och sånt så vi gjorde vårt egna lilla disco där och det var ett riktigt bra ett!

Vid ca 1 åkte jag och julia hem till denice pappa, där befann sig Jennilee och en massa fler bla min pojkvän och vi var där ca 1 timme sen gick vi hem.. Min midsommar var verkligen helt otroligt bra, hade verkligen jätte trevligt hela dagen.

Jag fick ett sms av Denice på förmiddagen och nu tänkte jag skriva vad hon skrev till mig.

såhär löd hennes sms:

Glad midsommar på er! Jag önskar er egentligen int ells regn, blåst och åska jag är bara ledsen för att jag inte får klä upp mig , dricka alkohol och ha blommor i håret. Ni kanske kan ha en tyst minut för mig, en nisseminut  bara ängnat åt mig! Eller ännu bättre, alla kan säga en sak det gillar med mig, gå laget runt liksom. Sen smsar du så jag får veta hur underbar jag är:) haha. Ha så kul idag! Hälsa alla!! :) pussssss

Är inte hon helt otroligt underbar? jag saknar dig så jätte mycket Denice!!!

Här är våran midsommarpresent till dig från alla oss, det blev inget sms men jag hoppas på att detta ska duga.




Jag tänkte egentligen att jag skulle berätta om gårdagen och lägga upp en massa bilder, men ska iväg med Julia och kanske Alex och Louise också och bada :) Julia verkar urväntad och jag vågar  inte  utmana ödet haha.

PUSS EMMELIE


Förresten, gabbe jag älskar att du lärt dig att använda allt som har ordet goss i sig ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sånt otroligt bra ord ju :D

2010-06-27 @ 22:32:54
Postat av: emmelie

jag vet och jag blir lycklig när jag märker att fler och fler använder de i min omgivning;)

2010-06-28 @ 10:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0