jag tar studenten om 2 dagar!!

Hej!

Jag känner mig lite bättre än igår, eller jag vet att jag inte kan deppa ihop för det här med att hjärtis kanske inte kommer kunna delta på min student. Det är bättre om jag är beredd på att det inte blir så, men jag hoppas ju självklart fortfarande och det kommer jag göra in i det sista!! :)

Jag börjar få denna förbannade huvudverken tillbaka, jag vill inte, vill inte, vill inte!!!!! Jag har inte haft det på så länge men nu ska jag få det, men jag tror det beror på all denna stress. Bara jag inte har det på fredag, har ni några tips på vad jag kan göra för att inte få det? Skulle verkligen behövas.

Idag har jag fixat och trixat med en massa saker uppe hos Anders, var först i skolan fixade biljetter. För den första bunten tog slut på bara nån dag och idag fixa jag 80 nya typ så det finns inte så jätte många kvar av dom heller och sen är det slut, så det är bäst ni köper gott folk! :)

Sen var jag på kicks köpte en vit blomma jag kan ha i håret, när jag tycker att det börjar bli för jobbigt med mössan. Gick sedan upp på lindex för att köpa strumpbyxor för att jag behövde något som drar in magen (NEJ JAG TYCKER INTE ATT JAG ÄR TJOCK) men min klänning är en vit spetsklänning och jag har väl ändå ingen helplatt mage och jag har faktiskt love handles och sånt syns i min klänning. Men jag hittade någon mycket bättre än strumbyxor eftersom jag vill ha bara ben, det jag hittade var ett par mormortrosor som jag kallar det för.


Nej, jag har absolut inte en kropp som Jessica Alba


Jag sa till Firat att kolla bort och lova att inte gå igång på det jag skulle visa HAHA. Det första han sa vad - Men vad är det där? varför har du köpt dom.

Hahaha, vet ni hur sköna dom är och hur otroligt bra dom är? Alla tjejer borde verkligen äga minst ett par ;) 
 

Efter det åkte i alla fall jag och marlene till cafét och sen köpte vi lite blommor hem till Anders och sen har jag bara fixat och städat hela dagen, så det är faktiskt inte konstigt att jag har ont i mitt huvud.

Imorgon har jag en grymt jobbig dag framför mig, jag ska baka själva botten till mina tårtor, typ 8 på morgonen. Sen ska jag kl 1 vara i skolan för att rektorn ska hålla tal, efter det ska vi pynta flaket och sen ska jag hem till anders och fixa en massa saker igen. Sen ska jag hem ta ett långt bad göra alla dessa tjejgrejer ni vet och sen sova ganska tidigt! För sen på fredag smäller det!! :D vi ska mötas vid 7 halv 8 hos liza och dricka champange + jordgubbar sen vid 9 ska vi vara i skolan och klockan 12 springer vi ut!! :)

Nu ska jag platta mitt hår och försöka se vad jag kan göra med mitt hår till på fredag:)


Jag tyckte om mitt hår på balen, men orka göra något så avancerat?


eller mitt korta hår, vad säger ni?


PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0