jag har hittat en ny

godnatt bloggen!

Jag har blivit kär i en annan kille, alltså jag blev stormförtjust och när jag visa han för julia så blev hon också det! Detta kommer sluta med att vi kommer att bråka om denna stackare. Jag vill också ha en kille som kan le sådär och framförallt SJUNGA sådär!

Förlåt älskling du vet att du är världens bästa och att jag älskar dig mest, men titta måste jag faktiskt få göra :) Plua du är minsann också söt när du ler, du kan bara inte sjunga som han..

Här är i alla fall denna goding jag pratar om! Bruno morse eller vad han heter..




Godnatt, nu måste firat snart hämta mig så jag och julia kan få sova vi ska vara på lindex kl 10 imorgon puuuuuuuuuuuuh.

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0