Jag gjorde det!!

Hej igen! :)

Vet ni? Jag bada eller snarare doppa mig men det var svinkallt, vi var på ekilla och jag är mycket stolt över att jag gjorde det. Men jag brukar bestämma mig för att doppa mig och när jag väl bestämt mig då blir det så :)

Vi hade jätte mysigt, låg där i ca 2½ timme. Jag köpte med mig en god kycklingsallad från Andréa´s cafe och det var mycket smarrigt! När Julia lämnade av mig så gick jag direkt och försökte göra min HEMSKA utväxt en aning bättre. Nu har jag precis badat (i badkaret) och väntar nu på att håret ska torka så jag får se resultatet. Tror det blev aningen bättre i alla fall, ska se till att få det ordentligare fixat efter midsommar.

Vad ska alla göra på midsommar förresten? Jag ska hålla tummarna för att det fina vädret håller i sig!!

Vi ska i alla fall vara hos Andréa´s pappa i hagviken, så först ska vi ha picknik på ängen där och göra kransar och sen går vi vidare till hennes pappa där vi ska grilla och mysa. Jag och Andréa har bestämt oss för att bada nere vid deras brygga där också. Sen ska vi leka lekar mm, tror det kommer bli super!

Dock har jag och Julia lite smått panik över vad vi ska ha på oss. Jag ska se om min man kanske är sugen på att åka iväg idag så vi får kolla på något, men har väldigt svårt att tro det!

Nu får det vara färdig bloggat, nu ska jag läsa massa bloggar tills min man kommer hem!

Här får ni bildbevis på att jag badat haha!



PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0