Idag hos tandläkaren

Hej bloggen :)

Hoppas att det är bra med er alla, jag mår toppen förutom att jag är aningen trött..

Idag vaknade jag strax innan 11 och vid 12 var jag hos Julia, jag hade nämligen inget smink hos min pojkvän. Jag har vanligtvis alla mina grejer hos honom eftersom att jag mestadels bor där, men eftersom vi varit på åland har jag inte hunnit packa ur väskan och den är hos pappa. Men hur som helst, var där och gossa lite med henne för hon är så gossig!

Vid 1 åkte vi och tanka, kolla lite på lindex och efter det följde hon med min till tandis, jag är jätte rädd för tandis :( Och jag upptäckte i söndags att mina visdomständer börjar sticka fram och jag var jätte rädd för att jag ska behöva ta bort dom. Men jag hade en jätte fin mun, inga hål och tänderna växer rakt :) Det var verkligen en lättnad, jag går hos världens bästa tandläkare sigrid, nere vid polisstation. Först är dom så urgulliga så jag blir nästan lugn av att vara där och sen har dom en tv i taket så jag kan kolla på tv när dom gräver i min mun haha!

Efter det begav jag mig hem till hjärtis, han kom hem från jobbet och sen åkte jag och hämta min Wiggo på dagis. Laga mat till Marlenes barn och baka tillsammans med hennes ena tvilling Linus!

Efter Firats träning hämta han mig och vi köpte thaimat Jammmi, vi älskar det! Vi tog med maten hem till min bror och nu sitter dom och tittar på VM så jag tänkte passa på att skriva några rader.


Förresten skulle personen som skrev en kommentar till oss igår eller idag som anonym kunna skriva till mig på facebook?

Nu ska jag snart åka hem och lägga mig i sängen, det ska bli skönt att sova :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: emmelie

Jag förstår att du inte vill att folk ska veta och ingen kommer att få veta det kan jag lova dig, endast jag och personen det handlar om. Jag tar isåfall bort ditt mejl på en gång, det känns bara bra att veta. Vi vet ju att allt detta stämmer!

2010-06-23 @ 09:39:58
Postat av: liindblaads

hur ska du fira din midsommar 2010 ? svara på dagens fråga i bloggen :)

2010-06-23 @ 09:54:48
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Jonnié

usch e livrädd för tandläkaren : (

2010-06-23 @ 10:14:18
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0