I have a recognition

Det är mycket som är skit här nere. Det ska ni vete. Men det finns en sak jag gillar. Jag ska berätta.

Att resa sig upp för att ta i hand ser jag som en självklarhet, men att hålla upp dörrar, dra in stolen samt fylla på vatten i glaset är inte lika självklart. Men ack så underbart. Jag har aldrig någonsin känt mig kvinnligare än när en i stort sett främmande människa beställer in en kaffe till mig. Och ändå så är det jag som är värdinna. Det är jag som ska serva och vara trevlig. Det blir fel på något vis men jag gillar det verkligen. Det är allt från personal till gäster och jag säger då det, svenska killar alltså! Lär er för tusan. Haha. Det kanske känns gammalmodigt eller nördigt men ärligt, tusan så attraktivt.


Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0