Home sweet home

Hej bloggen! :)

Jag har inte faktiskt inte haft tid att blogga denna vecka, vi har gjort saker nästan hela tiden! Men vi har haft det super kul, gjort en massa skoj!

Vi kom fram på natten på tisdagen och på onsdagen åkte vi runt och kollade och gick en prommis. På kvällen åkte vi in till mariehamn, spelade golf och åt middag på dinos.

Torsdagen åkte vi in till stan för att föra hos Jeanette och på kvällen blev det att gå ut, det var inte så mycket drag direkt men det visste vi redan. Hur som helst så hade vi skit roligt!

Vi sov över hos Jeanette och på fredagen sov vi till kl 1, sen åkte jag och pinko (jeanette) och åt pizza och kebab. Sedan åkte jag hem där Andréa och julia redan hade varit i ca 1 timme, vi vila en stund och sen blev det utgång igen. Vi hade riktigt kul då också men vi var väl inte riktigt lika party då haha.

På lördagen blev det en slappdag, vi satte på oss fula kläder. Gick ut i regnet och fiskade, mys! Sen på kvällen satt jag och kollade på victoria och daniels bröllop, jag hade vägrat att kolla på det där. Men när jag väl satt där ville jag inte gå därifrån. Det var jätte vackert och dom verkar verkligen kära i varandra. Alla pratar om Daniels tal till victoria, det var jätte fint och bra. Men daniels pappa då? Det tyckte jag var helt otroligt bra! Daniel har i alla fall haft 8 år på sig att förbereda sig men hans pappa som är som vilken människa som helst ska prata in för typ hela svenska folket och gjorde det riktigt riktigt bra jag fällde till och med en och en annan tår :)

På söndagen bar det hemåt och det kändes jätte skönt att få träffa Firat igen, jag hade saknat han massor. Men vore det inte för honom hade jag stannat hela sommaren! :)

Jag orkar inte ladda upp en massa bilder här, bilder finns på facebook så gå dit och kolla :)

Är det någon som väldigt gärna vill att jag lägger upp några här så lämna en kommentar!

I onsdags hos faster!



Nu ska jag kolla lite resor, jag och hjärtis har funderat på att åka iväg och få riktig sommar när han får semester.

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0