Gårdagen samt idag

Hej igen! :)
Igår åkte jag, firat och joel och åt på bpk och sen åkte vi och handla på ica eftersom att det var tänkt att vi skulle åkt till härjarö och grilla med en massa men så blev det icke. Så firat och hans kompisar åkte och kolla på fotboll och då passa jag på att sova, när jag vakna åkte jag hem till jimmy där dom var och där grilla vi och spela kubb. Sen kom Julia och Alex och hämta mig, först skulle vi bara ha lite vinkväll hos Julia, men jennilee ville ha med oss till kungsängen så vi fixa oss snabbt som tusan och hängde med dit.

Jag tyckte faktiskt att det var riktigt skoj där igår, mycket skratt för att det finns så mycket roliga människor! ;)

Här kommer lite bilder från igår :)

















nu orkar jag inte ladda upp fler haha. 

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0