för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten FY FAN VAD JAG ÄR BRA!!!!

Hej! :)

Jag har inte riktigt haft tid att blogga. Jag tänkte ta och berätta lite om min student i alla fall. Morgonen började med champange frukost hos Liza, vid 9 var vi i skolan för jordgubbsfrukost. Vi skrev i varandras mössor, tog kort mm. Sen skulle vi ner till aulan för att sjunga studentsången (som jag inte ens kan) och prata lite med mera. Beatrice fick ett stipendium på 2000 kronor, FY FAN VAD DU ÄR BRA!  Efter det gick vi in till programmen och pratade, dom hade gjort en text där dom varnade för en grupp ungdomar. Dom skrev speciell förmåga och svag punkt om alla i klassen, tänkte jag skulle skriva vad det sa om mig haha tycker det är jätte kul.

Speciell förmåga: Kan starta bränder med viljekraft när hon är arg.
Svag punkt: Fullständigt maktlös inför små barn.


Vad säger ni, tycker ni att det stämmer bra in på mig?

Efter detta stod vi och tagga till inför utspringet, ca 5 i 12 skickar Firat sms och jag börjar böla (kul 5 minuter innan man ska ta studenten, aja jag sluta ganska fort. 2 minuter i 12 Denice skickar sms jag börjar tokböla. Vi springer ut, Denice mormor var där (Tack världens bästa Bibbi!) hon ger mig plastrosor från henne och Denice så dom ska kunna hålla tills Nisse kommer hem igen, då började jag böla lite till :D haha..

Sen åkte vi flak och det var sjukt kul, men jag råkade slänga bort en ring på vägen.. Väl hemma så kommer det en massa folk och jag fick så himla mycket presenter, blev så otroligt nöjd över allt. Tack ni alla ni är bäst:)

Men tyvärr så slutade inte min studentkväll så roligt, jag fick migrän som ni alla vet att jag får rätt så ofta (dock var det ett bra tag sen sist) men så jag fick gå upp och vila, det sluta med att jag låg och spydde i princip hela kvällen. Men festen fortsatte så bra utan mig, så vid 11 när jag insåg att det är bäst att jag faktiskt får ha lite lugn och ro så åkte jag hem till firat och sov och då somna jag på en gång. 

Jag vet att alla tyckte så synd om mig, men snälla gör inte det! För jag hade en toppen dag, sen att jag fick migrän visst det sög att inte jag kunde umgås med mina gäster men rilles gör mig ingenting att jag inte kunde gå dit. Lär ju inte vara bättre än en annan kväll där ;)


Eftersom jag blev sjuk vid 6 tiden, så har jag inte hunnit fota alla mina presenter mm, för pappa la in det i bilen. Menn jag kommer fota allt och lägga upp här i bloggen :)

Tyvärr så togs nästan alla kort med min farmors 2 kameror och henne träffar jag om 1 vecka och 2 dagar. Så bilder från själva utspringet kommer komma upp då. Men jag har lite bilder att bjuda på sålänge :)


Jag har ärligt talat inga bra bilder på mig för att mitt hår ser för hemskt ut.
 Så jag får helt enkelt lägga ut fula






vi smög ut från klassrummet för att få igång oss själva lite haha.
våra lärare är bäst, var bäst. Dom tyckte nog vi kunde behöva lite






När lärarna är borta dansar studenterna på bordet. Eller typ något sånt sa vi haha








Nej jag är inte full bara oförberedd.




PUSS EMMELIE


Kommentarer
Postat av: nis

Haha vaa?! Ingen som kommenterar Emmelies ben? CPsnygaaa jööööö! Förlüt emmelie, men de är dem

2010-06-07 @ 19:16:38
Postat av: Anonym

hahah är dom inte :D

2010-06-07 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0