Det blev stranden en liten stund i alla fall :)

Hej igen :)

Idag har jag och älskling varit och ätit plankstek, den var gott men vi har båda ätit bättre. Det är nämligen så att imorgon har vi varit tillsammans i 1 och 7 månader :) Tiden går så himla fort och jag vlir bara mer och mer kär i mitt hjärta!

Efter de åkte jag och hämta ut Denice paket från nelly som hon beställt i mitt namn. Nisse jag ÄLSKAR din klänning men jag måste nog tyvärr säga att jag tror att du kommer få byta den till en större stl, den är perfekt i längden för mig det finns nog faktiskt en risk för att den blir för kort på dig och sen är den verkligen jätte tight i höfterna! Men den är helt underbar!!

Tänkte mms:a bilder på den men kom på att du inte kunde se mitt förra mms så du får se bilder här istället :) Förresten nu har jag läst ditt kort, mycket vackert kort måste jag säga "NOT" men de du skrev och din teckning vad AS grym!!! :D <3



För er som undrar så är det som sticker ut inte min bröstvårta, klänningen är veckad så!






Jag är osminkad och helt äcklig i håret, men det är klänningen ni ska se!!

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0