bilder

Jag har ju lovat att lägga upp bilder från fyllebrännbollen i fredags, så jag måste väl.
Jag skrev att jag ingen behövde oroa sig, det behövde ingen men jag var inte nykter precis. Jag mådde såå dåligt på lördagen, vid 6 gick jag till Dick för att fira att Jennilee har fyllt 21. Jag sa att jag bara skulle äta middag och sen gå hem, firat kom förbi kvart i 4 på söndagmorgon och vi gick hem 10 över 4. Jag hade verkligen super trevligt och det var underbart roligt att få vara den enda nyktra på stället, jag levde på cola hela kvällen.

Temat för HP var så har du aldrig sett mig förut, fast där hade inte alla hunnit tjeja till sig.



Alle har mycket sexiga ben






Vi skulle spela lite små sexiga, ingen lyckades speciellt bra men max ser mer ledsen ut.






Julia frös så hon fick låna (tog) min jacka och när
 den väl var där gick det inte att jag själv tog den haha.


Jag skulle gå till kiss sidan och kissa men så hände detta...


jag....


fastna såklart! Kissnödig som jag är står alex och ASgarvar och kan inte koncentrera sig på att hjälpa mig med mitt skosnöre som fastnat. Plus att jag ligger med handen i grästen, där säkert ett antal personer kissat under kvällen. Fräscht! Tack och lov hade jag handsprit med mig.


men dock inte shampoo, uueeeeeeeew! Hoppas ingen kissat!!




Det får räcka, nu ska jag be till gud om att hjärtis kan vara med mig på fredag!!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0