äntligen fredag

Hej! :)

Äntligen är det fredag, jag har verkligen haft super tråkigt denna vecka. Så nu när folk blir lediga hoppas jag på att få lite roligare. Igår efter Firats träning åkte vi och åt på lucky house, han åt 4 små rätter och jag åt sushi. Det var myspys, jag har ju knappt sett skymten av min älskling den här veckan fast vi har somnat tillsammans varje kväll..

påfrestande med en pojkvän som åker till jobbet kl 6 på morgonen kommer hem 4, åker till träning 20 över 4 kommer hem mellan halv 8 och 8. Vissa dagar är jag med kompisar och kommer kanske hem vid 10 och då går vi direkt och läggger oss och nu börjar det här jäkla VM, han blir arg när jag säger något dåligt om VM haha. Men det passar utmärkt att vi tjejer åker till Åland på tisdag, jag längtar jätte mycket! :)

Förresten idag borde väl det sista ta studenten, eller? Grattis hoppas alla får en oförglömligdag! :)

Snart ska jag bege mig till skolan för att lägga upp min mosters hemsida som jag jobbat på under året. Hoppas det går fort! Sen ska jag och pappa åka till jakobsberg, jag ska köpa svarta strumpbyxor och kanske lyckas hitta ett par skor. Börjar jag kanske komma tillbaka till när jag köper skor hela tiden?

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0