äntligen är sommaren här på riktigt!

Hej bloggen! :)

Idag har vi haft en alldeles underbar dag, jag, alex, julla och louise har solat och badat hos louise!

Det har varit så varmt och så härligt, vid 1-halv2 så åkte vi och köpte lunch. Julia tog såklart en fräsch sallad som hon alltid säger haha, Alex tog en hamburgare och jag och louise köpte thai MUMS!

Vi åkte tillbaka till louise och åt, sen sola vi några timmar till och vid 3 körde Julia hem mig och Alex, och inom 1 timme ska vi iväg och handla inför morgondagen! Tror det kommer att bli grymt imorgon, hoppas att jag lyckas med mitt projekt som jag håller på med inför imorgon också. Vill inte säga något om det blir fel ;)

Men här kommer bilder från idag :)

Detta är det absolut gulligasteg någonsin sett!!!
 










PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0