Alpenspydertour

Heeej bloggvänner.

Hoppas att ni hade en bra dag, kväll, natt igår. Midsommar! De friar inte midsommar här så för mig var det en helt vanlig arbetsdag. Jag hade gärna spenderat dagen med blommor i håret tillsammans med mina vänner men en hallonbakelse och ett glas vin på kvällskvisten var så nära midsommar som jag kunde komma.
Jag och Alex åkte in och kollade på fotbollen, vi satt på en uteservering inne i stan. Förtillfället befinner vi oss i Inglestad, vi har bara spenderat natten här och klockan nio drar vi vidare till Munchen. Där möter vi upp de 15 tyska gästerna som ska med på Alpentouren. Det blir galet många timmar som ska spenderas i bilen de fyra kommane dagarna men det ska nog gå bra. Jag ser fram emot resan, alla som jag har pratat med säger att det är galet vackert.
Efter Aplentouren kommer jag att bo i en lägenhet i centrala Munchen. Då blire shopping. Haha,. jag ville hellre stanna i Inglestad till en början men nu ser fram emot att stanna i Munchen och strosa runt i staden. Ensam dock men vanligtvis shoppar jag helst själv så det har jag faktiskt inget emot.
Däremot, frukost, lunch och middag helt ensam i fem dagar är väl inge vidare, heh..
Jaja,.. brååådis.
puss och kram vänner!









Tur att jag redan firat midsommar en gång detta år.!!


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0