ÅH VAD DET FINNS SNÄLLA MÄNNISKOR

Hej! :)

Har varit iväg med pappa och handlat mat till ikväll, vi ska äta middag hos pappa ikväll eftersom att jag åker till Åland imorgon och pappa åker på jobb! Sen följde jag med han till hans kompis och fika :)

När jag kom hem till hjärtis sydde jag in ett par jeans som jag började med här om dagen, och nu när jag loggade jag in på facebook så hade jag fått ett mail av Marlenes bror och jag blev så glad över det han skrev!!


Johansson den 14 juni kl. 12:07
Hej Emmelie,

Hoppas allt är bra med dig och grattis till studenten!

Hörru, jag har två biljetter till Twilight Fan Event på måndag 21 juni kl 18.00 på Hovet i Stockholm.
Vill du ha dem? :)

Hälsningar Danne


DENICE DIN LILLA SKITUNGE NU ÄR DET DU SOM KOMMER HEM SÅ VI KAN GÅ PÅ DET HÄR TILLSAMMANS!!!!!

Marlene´s bror jobbar på SF så han fick det väl genom jobbet, men jag tycker att det var så otroligt gullig att han kom och tänka på mig! Jag blev verkligen jätte glad :)

Jag tror inte att filmen kommer visas, men en del av den! Men det 100 första får biljetter till världspremiären, hallå vill ha!! Plus att Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer vara där.

Alltså egentligen är jag inte värsta fanet av twiligt inte så att jag hade gått och köpt dessa biljetter, men det skulle vara en rolig grej att göra med denice eftersom vi båda gillar twiligt filmerna väldigt mycket. Tyvärr så kommer ju inte snyggingen robert pattinson vara där. Men om inte Nisse kommit hem tills dess så kommer jag inte att gå, känns som att det är mer för riktiga fan och jag tar ju faktiskt någons plats som verkligen vill vara där!

Men däremot den 31 juni när det är världspremiär kommer jag garanterat att vara där, då skiter jag i vems plats jag tar haha.

Om inte Marlene´s bror vill ge biljetterna till någon annan om jag inte ska ha dom, så kan jag ju typ lotta ut dom här eller aa ge dom. Lär ju inte vara så jätte många av mina läsare som är intresserade kanske  ;) Men man kan ju faktiskt gå dit och dräggla över "Jacob" han är ju faktiskt rätt söt!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0