Det här skrev jag igår!!

Hej! :)

Tänkte egentligen inte skriva något idag men jag kände att jag kunde skriva något litet. Jag satte mig vid datorn för ca 1 timme sen, jag tänkte att jag skulle plugga teori men så började jag lyssna på musik på youtube och nu är jag fast!

För 1 år sen om inte mer, det var idol 2009 eller 2008 så var en kille med som hette isak strand med och jag älskade han på en gång, men han åkte ut tyvärr. Så jag började leta upp honom på youtube och lyssnade på honom varenda dag i flera månader typ haha. Så nu igårkväll låg jag och lyssnade på en massa låtar och så kom jag att tänka på han men jag kom ju inte på hans jäkla namn, men så började jag leta efter en låt som han gjort och jag hitta honom! Så nu har jag lyssnat på honom i typ 1 timme han är riktigt jäkla bra alltså.

Här är en cover han har gjort, jag gillar hans version bättre än orginalet!



PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0