14

Hej jag tar studenten om ca 14 timmar, och frågan är hur känns det?

Inte speciellt jäkla bra måste jag säga, det är säkert att min pojkvän beger sig till östersund imorgon kl 10.00, min bästavän befinner sig fortfarande i tyskland och jag prata med min äldsta bror nu ikväll. Han berätta att han måste vara med på deras match, han ville ställa upp för laget, för det var så många som var skadade osv. hur ofta har man fotbollsmatch? 1 gång i veckan eller något sånt tippar jag på, och hur ofta tar ens syster, bästa vän och flickvän studenten? Skriver inte ens något svar på den frågan.

Men okej känner jag, skitsamma ärligt talat jag orkar inte bry mig. Jag hatar fotboll så jävla mycket och nu förstör den min dag.

Men vill ni veta vad det värsta är? Det är att jag är rädd att det här ska få förstöra den kanske viktigaste dagen hittills i mitt liv. Jag är rädd att jag imorgon kommer stå där ute helt deppad över att Denice och Firast inte är där och jag vet själv hur jag blir, har jag börjat deppa då är det svårt att sluta. Det har tagit sjukt hårt på mig, fan alltså. Jag vill bara ha jätte kul och inte alltid tänka så mycket och jag hoppas att det kommer bli så imorgon, det återstår att se.


Om jag nu imorgon tänker att nej nu jävlar, jag tar ju för fasen studenten. Då kommer jag att tänka så för Nisses skull, jag kommer skratta för hennes skull fast jag egentligen inte vill.


Återkommer på lördag för att berätta om min student blev ett enda stort fiasko eller om det blev en dag som jag sent kommer glömma! Nu ska jag gå ut ur badrummet ( har suttit här i 2 timmar, jag vill vara för mig själv) sen ska jag noppa mina ögonbryn, sätta kamerajäkeln på laddning och sen sova! Pappa hämtar mig 20 över 7 imorgon, kul!



GODNATT EMMELIE


Kommentarer
Postat av: Alex

Emmpis!! Har sagt det förut och säger det igen, du kommer få en GRYM dag hjärtat! Vi ser till så att du får det i varje fall.. ! ;)



Ses imorgon vännen! När du springer ut ur skolan för sista gången och skriker; FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VA DU ÄR BRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!



Miljoner pussar och kramar på dig!! :) <3

2010-06-03 @ 22:58:23
Postat av: deppot själv

Jaaa och jag vet att är det någon eller några som kan få mig på bra humör imorgon så är det banne mig ni!!! :D Jag har lovat Nisse att jag ska fira för henne också så nu får jag skärpa till mig! ses imorgon kl 12 <3<3<3

2010-06-03 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0