nu är det dags igen

Okej, bloggtorka? Javisst.
Men nu är det dags.
Igår var vi på bio, vi såg inception och den var faktiskt riktigt bra måste jag säga. Innan bion blev det lite shopping. Ofcorse. Jag tog med mig ett par dösnygga skor hem. Syster köpte dem tidigare i veckan och när hon visade mig dem kunde jag absolut inte låta bli. När jag ser skorna längtar jag till att hösten ska ta över. Hösten är min favoritårstid när det gäller kläder och mode.
Jaja, utöver skorna köpte jag en tröja och tre par stumbyxor.
I onsdags var jag förövrigt hos Rebecca i Enköping tillsammans med Julia, Andrea och Natalie. Det var super mysigt att träffa henne, det var sjukt länge sedan sist.
Ikväll ska vi grilla hemma hos mig, ha en liten sommarfest. Det ska bli roligt!

Förövrigt så kommer pappa hem imorgon. Han och Carina har varit i Norrland i en vecka. Gossigossigt.

Nu ska huset städas!
Puss och kram!!



Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0