Årets första dopp!

Hej!
Jag har precis kommit ur duschen.
Jag vaknade klockan 9 i morse och dagen började med att jag vattnade blommorna. Jag har lovat pappa att jag ska sköta blommorna medans han är borta men dessvärre är jag mindre intresserad av blomskötsel så jag har faktiskt varit en slarvmajja. Men idag fick blommorna vatten iallafall!..
Därefter satte jag hur som helst på mig springskorna. Jag har fruktat första joggingturen ganka länge nu.., jag har inte springit en ända gång i mina två månader i Tyskland och om man ej springit på två månader är första gången alltid jobbig. Dock har jag en hyfsad grundkontition så nästa gång kommer det lyckligtvis kännas mycket bättre. Men det var skönt trost att solen gassade lite för mycket,. när jag var färdig gick jag in och hämtade upp mina badkläder och tog bilen till Landet. Det blev årets första dopp. Herregud så skönt det var. Jag simmade runt i 20 minuter och nu sitter jag alltså här. Håret är fortfarande blött och jag ska snart börja snabbsminka mig och därefter kila ner till centrum. Emmelie smsade och frågade om vi skulle åka till standen men jag har inte rikigt tid idag. Har lite saker som jag måste fixa och imorgon börjar ju Masters.. Hm.. Hade hellre varit ledig!

Puss och hörrrss!

Denice

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm :D ditt eget fel :D du behöver ju inte jobba :D kan alltid säga nej :P

2010-07-21 @ 18:54:54
Postat av: nis

Hon skreeev upp mig innan hon ens frågade dumskalleeeee

2010-07-21 @ 21:23:29
Postat av: Anonym

hahaha :D så kan d gå när man e för snäll :D

2010-07-22 @ 01:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0