Fredag

Hm. Då var jag tillbaka i lägenheten igen.
Det har inte varit någon bra dag idag. Jag började med att cykla runt en sväng i stan. Jag letade efter en park som ska vara här i närheten men efter 20 minuter på cykeln insåg jag att jag inte hade koll på vägen tillbaka. Lyckligtvis hade jag typ bara cyklat runt i en cirkel så jag fortfatte rakt fram och sedan var jag helt plötsligt i stort sett precis utanför min port igen, haha.
Jag beslutade för att ge upp solplanerna och cyklade mot Zara istället. Haha, det är den enda butiken jag hittar!! Jag ställde ifrån mig cykeln vid typ stationen eller något dyklit och gick sista biten till butiken.
Väl inne i Zara hittade jag en del som jag tänkte prova, så jag gick mot provrummet när en tjej som jobbade där stoppade mig,
- Max 4 plagg!!!
- Eh va? aja okej..
- Ja, jag tar resten.
- Okej.
Jag prövade mina fyra plagg och gick sedan ut för att byta och pröva resten.
- Kan jag få kläderna nu, de du precis tog?
- Ursäkta?
- Ja kläderna du tog från mig, jag vill pröva dem nu.
- Vilka?
- Du tog kläder från mig för tre minuter sedan, jag tänkte pröva dem nu.
- Jag har inga kläder.
- Äsch, skit samma.

Sjukt irriterande.

Så kvällsplanerna då?
Jag har faktiskt ingen aning vad som händer och sker. Jag är ganska trött så kanske stannar inne hela kvällen men det känns ju trots allt ändå toktrist.
Imorgon står hur som helst museum skrivet på schemat. Det ska tydligen finnas en hel del här i närheten så det är väl bara att jag passar på.
Jaja. Ska iallafall sluta här.
Pusss
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0