Home fucking home

Fem dagar sen senaste uppdatering, bra jobbat tjejer.
Hur som helst. Hemma! Home fucking home! Jag njuter av allt. Och jag älskar lukterna. Jag älskar hur min kisse luktar. Jag älskar lukten av min bil. Jag älskar lukten av svensk sommar. Jag älskar lukten av mina sängkläder. Allt luktar så gott och det är underbart. Faktum är att jag klev av flyget från tyskland redan i torsdags. Resan blev framflyttad en dag och eftersom jag ville överraska syster och Emmelie höll jag det hemligt.
Igår grillade jag tillsammans med pappa, carina, syster och ett par andra väldigt rara vänner. Vi hade faktiskt super mysgit. Vi spelade volleboll och fotboll, badade och berättade historier. Jätte trevligt! Dessutom måste jag påpeka att jag, julia och Mathilda spelade fotboll mot pappa, mika och gabbe. Tjejerna mot killarna, ni vet. Jag och tjejerna utklassade. Vi var ur bra! 15-8. Jag kan egentligen inte förstå hur vi kunde vara så bra, och det kunde nog inte pappa heller. Dålig förlorare, ni vet. Haha.


Puss från mig och mina gosstjejer.
 


Denice


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur skulle ni kunna förlora med världens bästa denice i laget :D

2010-07-19 @ 00:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0