Morgonpärla

Rise and shine sugarpie's.
Jag vaknade klockan sex imorse, och nu en timme senare har jag gett upp försöken med att somna om.
Herregud. Och jag gick inte ens och la mig speceiellt tidigt igår.
Att vakna självmant sex på morgonen kan inte tyda på annat än att jag har tokvant mig med alla tidiga mornar som vi har här. Dock gillas det inte! Om det inte blir sol villsäga. Då har jag ju hela dagen på mig att faktiskt få lite färg för en gång skull.
Förövrigt smörjde jag in mig med bus igår. Jag är vanligtvis inget fan av sådana produkter men jag gillade det, det blev en underbar brun färg och faktiskt mycket jämnare än vad jag kunde tänka mig. Jag hade lite problem med händerna och fötterna men det syns inte tokmycket.

Så, det blev trots allt lite shopping igår, jag strosade inte runt så mycket men hittade en zara butik inte allt för långt bort. Ett par byxor, en tröja, en jacka och en plånbok införskaffades. Jackan var nog mer eller mindre onödig men jag blev överförjust när jag såg den så jag kunde inte låta bli.
Dagen fråga: Hur mycket övervikt kommer Denices väska ha, den dagen då hon faktiskt flyger hem?

Järnspikars också.

Okej, en annan sak vi kan fundera på är vad jag ska hitta på kvart i 8 i muchen.
Hehe.
pusss Denice





Life is beautiful, have a nice day.


Kommentarer
Postat av: Anonym

leta efter olympia-einkaufzentrum :D

2010-07-01 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0