syskonhäng + jenny!

Hej bloggen! :)

Sitter just nu hos tobbe, vi ska nämligen käka här idag. Victor står för maten, ja ni hörde rätt haha! Jag undrar verkligen hur detta ska gå, vem vet de kan ju bli världens hitt ;)

Jenny sov hos mig inatt/imorse haha, hon sluta jobbet kl 7 och då kom hon till mig eftersom att hon ändå skulle umgås med oss idag :) Dock ligger hon just nu och sover med tanke på att hon ska jobba natt..

Vi var tidigare idag uppe hos Anders, kände att jag behövde vara där lite.. Vi tänkte spela kubb men vi fasta framför mario kart, det var sjukt roligt men jag var inte allt för bra haha!

Jaja nu ska jag in och fråga om victor behöver hjälp med maten, firat är påväg också så dags att bli social kanske..

Bilder från idag!






jag är sjukt inne i detta vill jag lova, först så stod jag upp och när jag svängde med ratten så följde benen med hahah, måste sett sjutk roligt ut!






Uppdatering angående middagen, victor har även gjort jordgubbsdrinkar till oss haha. Han kom på den nu och den smakar riktigt bra faktiskt ;)

Drinken som innehåller Jordgubbar då, mynta, krossad is, sprite och rom typ? eller nått :)



Tyck nu inte bara att de är han som är duktig, jag bjöd faktiskt på tacos till lunch idag hahah!


PUSS EMMELIE

Kommentarer
Postat av: g

hmm kan inte säga annat än att du e ganska slö :D iaf idag hahahaha :D :D :D

2010-07-21 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0