Summer love

Hello sunshines.
Jag har precis ätit lite frukost. Jag ska snart kila in i badrummet och snygga till mig lite. Jag velar mellan shoppning och standen idag och har väl förtillfället ingen tokaning om hur det kommer att sluta.
Jag har inte badat en endaste gång denna sommar och det är väl bra skamsligt. Jag tänkte i och för sig inte bada idag men att ligga med näsan framför en bok i det fina tyska sommarvädret klingar inte helt fel i mina ögon. Men det gör ju inte shopping heller som ni kanske förstår. Men vem sa att man måste välja? Klockan har ju precis passerat 11 och jag har hela dagen framför mig!. Urbra.

Förresten. Jag blev lite fundersam när jag kickade in på bloggen imorse. Jag trodde typ att Emmelie hade stängt den för tillfället eller något sådant. Behörighet saknas. Det är ju inte vad vår blogg heter precis. Lyckligtvis styr Emmelie upp blogg designen snart. Jag saknar dataskillsen för att göra det så that's all on her. Om ingen annan vill hjälpa? G, är du inte grym på sånt? Komigenrå! Haha!

Och förövrigt, jo jag saknar bra många mer än Emmelie och delar av min gosssläckt. :)


Jaja. Dags att börja dra sig. Städerkan kommer om en timme,(Haha!!!) och jag känner mig lite obekväm när hon är här.

Puss och kraam gossfior.


Denice




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0