Söndagstrött.

Hej!
Jag utlovade tidigare att vi skulle ha en vinkväll hos mig idag men när Kim ringde mig vid nio lät det såhär:

- Hej Nisse!
- Hej!!
- Vad gör du?
- Inte så mycket!!, dudå?
- Nej, sitter och äter taccos.
- Jaha, så trevligt.
- Du låg och sov va?
- Haha, vaa?
- Ja, du sov?
- Hehe.. aah..
- Det hörs...
- Va?, Jag som tyckte jag var så himla duktigt på att låta pigg!!
- Skenet kan bedra...
- Ja., tydligen. Haha!

Ingen verkade speciellt taggad på vin ikväll., och det är ju trots allt söndag så det tar automatikt emot att öppna vinflaskan för mig, tar emot mer än vanligt vill säga. Heh..
Jaja. Nu har jag hur som helst sovit ett tag,. funderar på att gå en sväng men vädret känns så himla ruggit. Imorgon väntar hur som helst frissan. Det blev ju lite felbokat sist, så hon klippte bara. Imorgon slänger hon i lite färg i håret också. Kommer kännas skönt!, Egentligen är jag grymt sugen på mörkt, brunett., men det kommer inte att hända, inte imorgon iallafalll.
Jaja. Henke plingade mig för ett tag sedan ocskå. Det var toklänge sen vi pratade i telefon så det var kul att han ringde. Hoppas på att de kommer ner till stockholmsområdet snart. :)..

Puss och kram dags att kila.
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0