Snart åker jag

Hej bloggen!

Det är 35 grader varmt och jag ska snart bege mig upp till Piteå! Åker med mamma och dom, så jag spar lite pengar en flygbiljett kostar ca 2000 och de betalar jag inte för att åka upp till Piteå 4 dagar. Så nu får jag stå ut med att sitta 5 personer i en bil, 90 mil. Visst låter de härligt? :)

Förresten Denice jag fattade inte riktigt, din klänning som du köpte glömde du den på tunnelbanan? Isåfall tycker jag jätte synd om dig :( Men nu ska jag fixa musik på min ipod, jag har med mig en filt (jäkligt tveksam till att de ska behövas) sovmask, öronproppar, hjärtis PSP, Ipod och en cosmopolitan. Detta kanske kan underhålla mig till sundsvall i alla fall!

Ni får gärna ringa och prata med mig eller smsa har dåligt batteri på telefonen hahah vilken resa detta kommer bli!

Plus fan så jag kommer sakna min pojkvän!!!!

Plus Denice också!!!!

Ses på arlanda den 16onde din lilla gossis!


Nu orkar jag inte skriva mer, ha en toppen söndag!


PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0