snälla ge mig lite tips!

Hej igen :)

Vart tog ni alla läsare vägen som var här och kika in den 28? Ni var jätte många, kom tillbaka haha!

Nu till saken, ni förstår att jag och Firat eller mest jag har panik över vad vi ska göra tillsammans i sommar. Fundera på en sista minuten men nej det känns de inte som att de blir, plus att vi sen i december har funderat på thailand i december. Då börja vi sen fundera på att åka upp till piteå och hälsa på min släkt bara typ 4 dagar, men 1700 för att flyga till norrland haha aldrig. Så igår när vi låg och prata så tänkte vi spa, och det har vi pratat om förut så vi började kolla lite igår och jag har kollat idag också. Jag har hittat ett jätte gossigt som jag vill åka till, men som denice sa 4000 för er 2 en natt, då tyckte jag de lät jätte dyrt. Man ska ju ta sig dit och hem, de ligger nämligen i strängnäs. Men och andra sidan, vad tror man att det kostar 1000 kronor eller? knappast! Det ingick massa grejer och det verkar skit mysigt. Jag har inga problem med att betala lite för att åka på spa, de är ju faktiskt ren lyx.

Fan ta dig denice du skulle aldrig sagt sådär hahah.

Men jag tänkte fråga er, har ni något spa att rekommendera?

Dessa är det jag är sugen på :)

Spa: i strängnäs
Här är rummet och badrummet





När ni anländer på eftermiddagen serveras tapas mellan kl. 15-17 i vår lounge eller på vår uteservering. Ni har i förhand bokat tid för er behandling som ingår i paketet. Under eftermiddagen/kvällen har ni också möjlighet att boka 30min bad i vår ute-jacuzzi på takterrassen. Kl 19 serveras en fördrink för er innan ni äter er 3-rätters middag i vår restaurang. Vi tipsar även om lite saker att se och göra här i småstaden under ert besök. Välkomna!

Detta ingår:
Rymligt Deluxe-rum med dubbelsäng och bubbelbadkar alternativt Standard-rum, Valfri SPA-behandling 25 minuter (se utbud här) badrumsprodukter från Björn Borg, 3-rätters middag på Rogge Veranda & Matsal (exkl dryck), frukostbuffé, morgonrockar & tofflor, frukt- och godis-skål, mineralvatten samt ett litet SPA-kit på rummet. Ni erbjuds oxå möjligheten att boka vår ute-jacuzzi på takterrassen i 30 min/sällskap.

det här kostar 1965 per person

Spa i Grisslehamn



I detta romantiska paket ingår mousserande vin och choklad.

Incheckning sker från klockan 15:00.

Efter incheckning serveras kaffebuffé med scones och hembakat och på kvällen njuter ni av en härlig fyra rätters middag. En av dagarna ingår det en 30 minuters valfri behandling i vår fina SPA avdelning till vilken Ni har fritt inträde båda dagarna. Dessutom får Ni morgonrock och tofflor att ta med hem samt badlakan till låns.

På avresedagen står en härlig frukostbuffé framdukad. Utcheckning sker senast 12.oo.


Det här kostar 2150 per person
fanns inte så mycket bilder på de sista.

Vilken tycker ni verkar bäst? Kom gärna med andra förslag om vi vet något bra spapaket, vill boka så fort som möjligt! :) Men inget av dom här känns helt hundra, jag vill liksom känna JA det där tar vi!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0