Saknar dig snyggosyster

Okej, det blir inte jäkla museum idag. Det är för fint väder för det idag faktist.. Istället ska jag köpa med mig lite jordgubbar och sedan leta upp den där stranden som jag absolut inte kunde hitta igår. Hehe.  
Jag pratade precis med min syster på facebook. Vi har faktiskt varit riktigt dåliga på att hålla kontakten när jag har varit borta måste jag säga men det var skönt att få prata lite med henne nu. Jag saknar henne jätte mycket och toklängtar tills jag kommer hem. Då blir det shopping i huvudstaden förstår ni.
Gaash. 16 juli, inte långt kvar nu. Hoppas verkligen att nästa vecka går fort.
Sen har jag lovat att köpa med mig en försenad födelsedagspresent till sis, Hm. Till Emmelie också., fast studentpresent det vill säga. Jag ska se vad jag kan hitta. :)






Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0