My week

Hej vänner.
Den nya veckan har fått en bra start. Gårdagen spenderades tillsammans med Mathilda inne i Kista och min tisdagsmorgon började med att jag svängde förbi frissan. Jag kapade av håret en bra bit, jag älskar mitt långa hår men ni kan tro att det behövdes. Tokslitet. Jag hade tänkt att slinga också med det var missföstånd i bokningen så hon hade inte tid. Jag ska på återbesök på måndag istället. Efter frissan hämtade jag upp Jesscia, vi åkte vidare till Systrana söta och drack the. Vi satt mest och tog igen allt som vi missat med varandra. Jag berättade om tyskland och hon berättade om hennes nya lägenhet som ligget vid Globen. Ikväll planerar vi en liten vinkväll. Alla som vill är välkommna. Hör av er till mig eller pesss vetttja.
Innan jag träffar Jessica ska jag förövrigt förbi och fira min gossmoster. Hon blev gammal i fredags. Ska bli kul att träffa henne och kusinerna som jag har längtat efter så mycket.
På onsdag funderar jag på om jag möjligtvis ska ta bilen till Ikea. Får se om jag orkar egentligen men det hade varit lite nödvändigt iallafall. På torsdag till söndag jobbar jag på Bro Hof, det är ju master tävlingarna där.. Är inte sådär jätte engagerad men jag ska stå i en butik nere vid huvudentern. 8- 17 varje dag. Hur jobbigt kan det bli? hehe...

Jajaj...
Dags att städa upp på mitt ruuuum nu!!! Resväskan kan ju inte växa fast i golvet som den brukar göra...  
Puss och kram gossvänner.

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0