Måndag!

Hej bloggen! :)


Vaknade imorse av att min bror ringer och frågar om jag ska följa med till min gudmor som fyller år idag. Självklart säger jag ja!

Vi var där vid 1 tiden, åkte först förbi deras butik och sen hem till dom. Där har vi badat i poolen, busat med deras gulliga barn och ätit en riktigt god middag. Det har varit en mycket lyckad måndag :)

Nu har jag precis kommit hem, passade på att gå förbi jullan och alex innan! Vi började kolla på SATC och snacka lite skit, men klarade inte av att vara där längre, blev allergisk..

Orkar egentligen inte lägga in bilder, men känner att jag måste hehe :)

Jag och victor tyckte tobbe behövde denna!








1









Måste varit någonting med mig, för alla ville skvätta vatten på mig hela tiden


så jag fick nog av att bada!







Nu får de faktiskt räcka :) Tänkte lägga mig i sängen och kolla på lite tv nu..

PUSS EMMELIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0