Lördagförmiddag

Hej gossar!
Nu är huset rent och snyggt igen. Vännerna kilade vid tre igår och av någon konstig anledning fick jag ett städryck. Jag städade till fyra, tog en dusch och sedan kröp i säng. När jag vaknade vid 12 imorse var det en timmes städning som gällde och nu sitter jag här, snart redo att sminka mig.
Jag såg förövrigt att bilderna från i onsdags har kommit ut på face så tänkte slänga in lite bilder därifrån.












Och till gårdagen då.
Vi grillade och spelade vollyboll, hade en rätt oseriös femkamp (?), spelade fotboll, och bara gossade. Jag har sinnesjukt ont i benen, en stor bula på ankeln, dessutom fick min haka en rejäl smäll. Vi spelade tjejerna mot killarna och vår taktik var Aggressivt, jag tror att jag gick in i det lite väl mycket., hehe..
Hur som helst så var gårdagen jätte trevlig, vi gossar allt för sällan!

Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0