Kräktrükigt.

Gaash. Motorljudet driver mig till vansinne. Jag är sugen pü att gü ut och skrika - Det räcker nu!! Folk ligger och sover. Kom tillbaka vid 12 tiden!..
Vürt hotell ligger precis vid banan. Sü nära man kan komma en racebana tror jag faktiskt. Dessvärre resulterar det i helt galna motorljud, som i sin tur resulterar i helt galen dülig sömn för min del.
Det suger.
Och solen lyser idag, vilket ocksü suger. Det ger mig üngest. Jag kan inte stanna inne pü mitt rum hela dagen men det finns verkligen ingenting här. Ingenting.
Jag gick en promenad igür. Jag letade efter en gräsplätt att sola pü men det slutade med att jag la med ner pü en tom parkeringsplats. Typ en grusplan med fem grässtrün pü. Där lüg jag pü min jacka i 20 minuter. Därefter tröttnade jag. När jag gick tillbaka köpte jag solariumpengar i receptionen. Jag köpte sex solgünger pü en och samma güng eftersom jag mer än gärna ütminstone är lite brun när jag kommer hem. När klockan närmade sig fyra gick jag ner och solade, duschade, körde ansiktsmask och hürinpackning, sedan satt jag nere i spat och läste i en timme eller nügot dylikt. Olyckligtvis var solariumet det sämsta skit jag nügonsin varit med om. Jag hade förmodligen fütt lika mycket sol pü mig om jag legat brevid solariumet i dessa 20 minuter. 

Idag väntar... Ingenting. Kräktrükigt.
Allt är kräktrükigt.
Men feel free to call me!! Anytime. +49 2691 309-0 Bor pü rum 345. Annars är ju mobilen helt oket.


Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0