i piteå

Hej bloggen! :)

Jag sa ju att de kunde bli lite halvdålig uppdatering här i bloggen undertiden jag är här. Men nu har jag trådlöst internet, men jag kommer inte skriva här varenda dag för de.

Igår var vi och hälsa på min moster, vi lura nämligen henne att jag inte skulle komma. Så jag smet in bakvägen hemma hos dom igår och moster blev så glad så jag blev alldeles tårögd, jag om moster har verkligen jätte bra kontakt och jag har saknat henne och mina kusiner jätte mycket!

Tog med mig en av mosters hundar till våran stuga, jag brukar göra de när jag är här uppe. Så vi har haft jätte mysigt jag och mogge, var ute och gick i 2 timmar igår :)

Jag har precis duschat och väntar nu på att mina bröder ska komma hit, mamma och hennes kille är och hämtar dom på flygplatsen ÄNTLIGEN!!!

Det känns ganska jobbigt att vara här, förr var de på ett annat sett. I år ser det helt annorlunda ut! Jag saknar han som funnits i mitt liv de senaste 10 åren.

Det är ungefär som att ha en klump i magen hela tiden, om ni nu vet hur de känns. När jag är här är jag van att kunna umgås med vem jag vill, åka till min moster när jag vill äta de jag vill och när jag vill. Skulle jag nu komma på att jag vill åka hem till min moster så skulle de inte gå, förr kunde vi ta hit hur mycket folk som helst men tydligen inte detta år. Men vet ni de skiter jag i för vill jag ha hit mina kompisar så tar jag hit mina kompisar. Jag har åtminstonde inte förändras, jag är fortfarande den som bestämmer över mitt liv och tycker till!

Sådär ja, lite tankar som behöver komma ut!

Ikväll ska vi spela minigolf tydligen, strunta i de kan man ju inte för då blir de ett jäkla liv!

Här var jag och moggimogg imorse strax innan 8, hade varit och rastat han och sen ville han busa och kela. Mycket bra för min allergi, men de gick faktiskt ganska bra. Men jag kände att jag kanske inte skulle klara de en natt till, så min lille pöjk fick åka hem till sina kompisar idag :)

 


Saknar dig älskling vi ses någon gång nästa vecka!

PUSS EMMELIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0