Hur har jag stått ut?

Hej bloggen! :)

Igår blogga jag ingenting för att jag på dagen var med Marlene och på eftermiddagen och kvällen var jag med Firat, igår hade vi nämligen varit tillsammans i 1 år och 7 månader de ni! Frågan är hur jag orkat, skojar bara :) Frågan är väl hur han orkat haha..

Hur som helst så åt vi mat, massa mat känns de som och sen kolla vi på nya wallander och åt efterrätt. Egentligen skulle jag gått hem till Louise där julia och alex var också men jag orkade faktiskt inte, blev helt slut efter filmen..

När jag var med Marlene på dagen, så luncha vi och sen åkte vi till centrum och då gick jag först in på kicks och köpte en sovmask, ett måste när man har migrän och en pojkvän som sitter vid dator till sent på nätterna ibland. På lindex köpte jag lite trosor också, fick typ 3 par "gratis" haha nejdå men svinbilligt.

Jag hittade först 2 par på rea, ena kosta 39 och andra 29 perfekt tyckte jag inte jätte snygga men sånt behöver man alltid. Sen hade jag en 50 kronors check och så sa hon att jag kan hämta ett par till för det var ta 3 betala för 2 och då hitta jag ett par som inte var på rea men jag tänkte ha dom som "sovtrosor" ja tjejer har faktiskt sånt haha. Eller i alla fall jag och många av mina kompisar:p Kul för er att veta om mitt trosshoppande men tyckte jagg fynda riktigt bra!!

Här har ni mina omtalade trosor, de rosa och blåa var på rea!


Min sovmask som jag nu funderar på att sätta på mig och slumra till 1 timme.


Fick även hem mitt paket från hm med min bikini och en tröja. Här är bikinin i alla fall, jätte billig den med 49 kr delen typ.



Nu ska jag se tv, tittar in om en stund och frågar er om råd :)

PUSS EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0