Hej främling

Hej!
Jag har precis kommit ur duschen, jag har varit hemma hos Petra och firat hennes 20 årsdag. Det blev inge dunderfirande för min del då klockan ringer om mindre än sex timmar men lite bål fick jag allt i mig. Det var mysigt att träffa alla vänner, vi ses på tok för sällan!! Även Kim, Jonathan och Martin kikade förbi och jösses vad jag har saknat er! Vi ska köra en vinkväll hos mig på söndag, det sista jag sa till Martin var - Jag slår dig om du inte kommer.
Hur som helst, jobb imorgon också.. Faktum är att jag får fast jobb på Bro Hof fram fram tills 12 oktober om jag vill. Hur blir det med Arons då?.. Jag vet inte, men måste ju erkänna att jag funderar..  Pröva på så mycket man kan right?. Jag funderar ju starkt på att läsa upp lite betyg men eftersom jag ändå måste läsa på egen hand och därefter tenta av skiten så har det inte så stor roll egentligen, om man bortser från studietimmarna då, eftersom det kommer bli mer jobb på Bro hof, än vad det kommer att bli på Arons.. Jag överväger för och nackdelar.
Då var jag här igen. Haha!!
Jaja. Sov på saken..
Puss och kraaam
Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0